7.5.05

拉闊FIR

所以說,從一個live show開始喜歡一個音樂人,也不是沒可能的。

星期四晚上看了FIR的拉闊,有孫燕姿做嘉賓。
事前也不知為甚麼要選看他們,其實還有Twins x At 17,楊千嬅x林一峰以及壓軸的陳奕迅可揀
不過既然睇過Eason live,上次拉闊又睇過千嬅,林一峰亦睇過concert,咁FIR都幾好,況且佢地上年年尾得獎時我都戥佢地開心。

當晚現場氣氛相當好,唱到高潮位大家都企晒起身跟住唱
而FIR更不在話下
Faye(都係呢晚至知!)聲底何其雄厚,雖然唔太聽到佢up乜,但真佩服這位女生,講真唱live好聽又有幾人
老師(成日帶黑超o個個,原來真係音樂老師!)同小青都好好,小青仲突登練廣東話唱「做隻貓做隻狗」
聽到佢地唱得咁好,我也不禁有點眼濕濕,我總是很能被好表現感動
至於當嘉賓的孫燕姿,一位單薄如Sony最新DC既女生能吐出如此雄厚的聲音,唱了我超級喜歡的Hey Jude,我的愛同遇見
如果可以繼續唱落去就好呢

雖然會展大部份椅子係平排,我咁矮當然睇唔清楚,但我鐘意在這裡睇show多於紅館
寬闊的空間令我更感到live music的威力,好似我可以去完廁所企o係場邊自在咁聽Hey Jude,o係紅館的話仲唔俾人趕!
而我亦感到腳下的音波在震動呢,那種與音樂如此近的感覺很難忘

903亦算用心良苦
搞拉闊令人欣賞live music

但無論個show幾好睇都好
古巨基既出現可以話係大煞風景
當小青唱完「做隻貓」佢竟然無端端上台
隔離班「我相信日間被壓抑的OL」o係度尖叫
唔係,係全 場 都企晒起身尖叫
真正的SHIT!!!
u know u are really annoying???
我黎睇FIR做乜要聽埋你唱歌?
跟住你又o係度唱「做隻貓做隻狗」
又學晒劉華o個味野懶係師兄咁鼓勵後輩
駛鬼你鼓勵!
人地唔唱得好過你?係喊得唔夠你多je!

而我亦非常討厭d人盜錄
影相都算
全場拎住部DC同電話o係度錄錄錄
有個仲拎埋錄音機
真係唔得你死
u know u r actually missing the precious moment now???
當時真係想摺隻紙飛機射跌你地部機!

嗯 總括而言
現在更欣賞這隊唱正面的歌的band
並決定買佢地隻碟

3 則留言:

匿名 說...

「學晒劉華o個味野懶係師兄咁鼓勵後輩
駛鬼你鼓勵!
人地唔唱得好過你?係喊得唔夠你多je!」
是一句值得表揚的句子!!
?
k

林綸詩 說...

十分認同李文k

哈哈, 你d怨恨一轉番去冷靜的買碟決定, 好好笑

喂, 沉日o係cc lib見到湯貞兆個名, ?o個d doot doot文學?...真是一個年青大為的doot doot呢

蘇菲 說...

wow~
多謝讚賞!