27.5.05

除了記事之外

終於做了一件粉有意義的事
就是抗衡blogspot不能subscribe diary的弱點
把好友的blog全都link了過來
以後想看便方便多了

看大家又opendiary又sitelala又multiply又xanga的
也讓我想起我的幾個OD

第一代的opendiary
基本上是見大一屆的張佬人都使用
也就加入這行列
一直用到舊年暑假先被迫轉投multiply
當時被無情刪去整段intern日子的entries
十分討厭

第二代的multiply
是停寫了OD幾個月後
見其他bitches「試用」後也讚好才轉用
可惜寫左幾個月就亂碼
打中文超麻煩
唯有又再搬

現在的blogspot
是偷看得多台灣人的blog後轉用的
都幾好用
希望唔駛再轉

曾經我也在xanga開了account
但見實在太多人用
而且也真的很日記式
覺得日記可以寫番o係自己本日記度
唔駛publish on web

記得林綸詩曾經為blogspot與xanga的內容分配很苦惱
當時佢係兩邊都有寫的
xanga內容生活化d
blogspot就思考性多d
佢話blogspot唔可以成日寫
咁樣好似「o徒」左(定褻瀆左)個blog
但日子下來我覺得兩邊既林綸詩好分裂
即係你如果淨係睇其中一個就估唔到佢可以咁生活化/思考化
苦惱過後佢決定停用xanga
將生活呈現番o係blogspot度
而現在既佢亦都變得「完整」番

有人咁重視自己既OD好似好好笑咁
但並不是詩意的林綸詩才對OD如此執著
李文琪也好像曾「掙扎」過畢業以後應否為拉近與中同的距離而用番Xanga
最後好似係選擇了multiply
而我也曾「苦思」blog與日記內的記事應有何分別
後來決定了日記的定位是「為記錄純物理式活動(as introduced by lam lun see)、某人壞話、家人關係及情塔事件」
至於blog就是「寫一些平時講都冇乜人想聽的話,唯有迫人睇(hahaha!)」

假如OD寫得好
仲會好似教主咁有一班支持者
每天都keep checking her OD
基乎每篇OD都有大量留言
而教主留學在台北之時
bitches姊妹們仲會一起討論
「喂,你睇左佢OD未呀?」
「我未睇得切呀,尋日寫成四篇咁多……」
「係啦,鬼咁多字……」

有時我們還會從OD查案
例如友人堆曾懷疑某人的性取向
於是就希望能從其OD找到証據支持
「唔係喎,你睇佢呢排d OD呀,幾開心呀,邊似je?」
「但佢上年開始已經有提o個d野喇喎……」
「係邊日既entry先?」
……

所以說
OD還可以有很多可能

2 則留言:

匿名 說...

我都發覺夾硬分兩個od來寫是很難的
甚至自己手寫的日記也很難跟od分
本來開多了一個台灣?
但慣了sitelala的格式
覺得自己的話放在另一個格式有點怪
但我非常認同
台灣人的od比香港人好看九十倍

記得那時有份力勸文琪不要用xanga
結果我地呢堆真係冇人用!!
xanga期的林綸詩真的比較不像自己
留言也多得一個程度令孤癖如我的人不想留

Linda

林綸詩 說...

兩個感動...
一是你為我們眾人留了link
二是你分析我們od的habits

哈哈, 好睇好睇~

我們思想
都只因我們不願隨波逐流

睇番你轉述我xanga時期, 人真是會經過掙扎, 才會有一個完整的自己吧