22.5.05

瑄瑄怎樣想

得閒得濟坐定定睇勁歌金曲
今晚的嘉賓有鄭中基、王宛之、側田、徐若瑄、Baby Q、Bliss和死唔斷氣的許志安

一黎係頭三位歌手/音樂人(事關側田係作曲的,大雄係佢既作品)唱live
唱《我真的受傷了》
噢my god!我的愛歌之一

o係中大聽過王宛之唱live
真係不錯的
唱到超高音都仲可以
可惜把聲太似王菲

聽番鄭中基唱歌
真係覺得你應該修心養性番歌壇
繼續拍戲真係o徒左
咪等古巨基以為得佢先識唱歌

然後個側田
冇乜睇過呢個環節唔知作曲人都要唱歌
定還是佢開始做唱作?
但音域唔夠把聲又沙之時又係度頭'咩咩'咁扮型扮叛逆青年
你首大雄咪又係咁

高潮位係「五湖四海」這環節
請著來自大陸的Baby Q
一聽個名已經難頂
成廿歲人仲扮cute
仲要每人個名分別係純baby,靚baby,酷baby之類
真係叫晒救命
而各baby更穿上唔記得係金/銀色(總之係閃令令)吊帶短裙戰衣
唱快歌甩嘴舞步又娘
問你死未
估計同十二樂坊一樣target at咸濕老坑
但人地都叫做識玩樂器呀
各位baby唔係諗住咁樣會闖出血路呀嘛....
(真係一諗到佢地自我介紹自己叫「純baby」就想死...)

最後是徐若瑄
性感白色top配白短裙(好咸濕佬口吻)
唱《狠狠愛》
一路跳舞一路ja實支咪唱
冇走過音
把聲其實幾好

冇乜留意過佢填的詞
唔知佢係咪真係才女
但單憑把聲、個樣同身材
o係香港已經勁過好多人(諗起阿嬌跳《女人味》個樣真係想死!)
出於女人的感傷
心諗假如佢當初冇拍過寫真
現在單靠唱歌又會否成名
假如o係香港就會囉(但當然要以其他方式付出代價)
曾經赤裸人前
現在諗番又會有何感受呢
佢既工作人員(男同事可能睇過本寫真!)同佢做野時又會點諗呢


很老土的想
女人的身體還是很寶貴的

3 則留言:

匿名 說...

《我真的受傷了》真係好聽~~
我愛@17版啊

匿名 說...

我好鐘意徐若瑄ga,
佢係一個好值得尊敬的女仔來的,
又專業~
?台灣成日睇到佢的演出同訪問,
真係覺得佢好有才華,
人也超好。

好開心你都覺得佢好~

Linda

蘇菲 說...

不如你留篇寫得好既訪問呀(類似明周o個種呢)
其實台灣有冇邊本八卦雜誌係比較信得過架?