18.5.05

bitches吹水

畢業前bitches的最後吹水活動
在主席K一手促成下順利進行
發生在主席的宿舍房間中
歷時都有十幾個鐘
基本上除身在外心在內的劉嘉蕙外
要來的都來了
計有駱駝,春花,Gigi,K,林綸和我
Gigi還整定沙律同諗住用唔知咩醬想同大家分享
可惜最後大家也唔記得左分享不到

都是大家是班怨婦
整晚討論內容還是圍繞著我們的男人,男人,是非,生仔,搵工和’hi’ 邊講下未來想做既事
不過呢班人就係咁喇
家國大事還是留在OD內發言
未來還要好好keep住呢


早上林綸詩拎上年本歐遊遊記出來,「強逼」大家仔細閱讀,可憐的Gigi和駱駝就在冇乜訓過的情況下分享她的英倫之行。瞧林綸詩討厭的嘴臉!

4 則留言:

匿名 說...

證明駱駝和gigi是心地很好的人
本?對未去過英國的人如我
感動係有?距離
眼?更唔知睇唔睇得明

買了mogu!!
我用台大價,每本港紙22.5
有冇平到?
我八月返?,你會心急到想我寄俾你嗎

你知道呢度有草地音樂節嗎
是indie pop的大日子
有marshmallow kisses, my little airport等等
出了本書介紹,仲有合輯
有五個組合的歌
同mogu大樣紙質同大細的
都只係100蚊台幣?
隻cd都係
你要唔要呀?

(唔敢立亂幫人買?,怕囤績)
Linda

匿名 說...

林綸詩完全唔理我係成晚無訓
?住個本野,有d手軟 .... -_____-"

林綸詩 說...

可怒也!

sa 說...

其實我都訓左好幾個鐘
不過就唔gur有人逼我地睇lor
hehehehe