5.5.05

謝謝

遠親不如近鄰,昨天感受最深。

昨日下午往Franklin交form途中,竟然不小心扭傷了腿。雖然一拐一拐走回宿時也猶疑應否看醫生,但最後還是決定番宿先算。

番到宿打俾李文琪,諗住詢問佢應否看醫生,佢一聽到就話「我即刻過黎」,見我行路拐下拐下就叫我一定要睇。於是乎剛從clinic回來既佢又陪我落去。落到去要填份accident form。嘩!要寫晒事發時間同地點,好似好嚴重呢!後來姑娘幫我敷冰,話「兩點幾整親四點幾先過黎?!」,o個刻覺得我都幾唔識照顧自己。後來見埋醫生就上番宿,李文琪本來仲話可以幫我洗埋衫,不過我諗自己應該做到既,但夜晚佢都幫我買埋飯。

雖然愛人在遠方,但有友人在身邊照顧我,實在太感謝佢了!

哈!唔知李小姐睇到篇entry會唔會面紅……=p

4 則留言:

林綸詩 說...

wow, 夏天的小飛俠~~ 紅粉菲菲

林綸詩 說...

純粹真show off 下new profile pic

will u be at hall tmr? (saturday)

匿名 說...

O, thanks very much!
令我有種好威猛的感覺。
.
救星琪

匿名 說...

阿Kay有資格說﹕「讓我來保護你吧」
之之