23.7.05

坐坐

一直也覺得晚飯後落cafe飲野這行為奢侈又扮野
心諗就算再多野傾都應在一餐飯內搞掂
(當然有特別野傾另計)
所以Starbucks這地方我也是娘到爆地近一個月先頭一次幫襯
(仲要頭十五分鐘有週身唔聚財之感)
我實在很難告訴別人我是愛文化藝術的少女(嘿嘿~)

第二次接觸是在北京的後海
臨黃昏的時候
我和吳生懶浪漫地沿著海邊走下坐下
越走越口乾
於是走入較為熟悉的店子
店內盡是老外
貨物售價比香港平三成(E.g一杯Frappuchino$23)
儘管我們只是在內hea下hea下
但感覺已好了一半
再呷了口咖啡
狀態完全番番黎

今晚是第三次
在銅鑼灣吃過晚飯後
行完HMV
冇戲好睇
唔想再行Ikea(well~每次在這區也是書得起、阿麥、HMV同Ikea,唉…)
於是乎
我唯有暫時擱置慳錢大計
引誘吳生走入Starbucks

兩杯Frappuchino換來個多小時的交談
週圍沒有討厭的人
耳邊也沒有太多雜音
我說:假如有同樣的環境,但價錢可以便宜點就好(點講一杯野飲已經等如一餐飯價錢,我好難扮晒野地話好抵)
不過諗深一層
便宜一點的話
這裡就會與仙x林這類充滿旺角人的地方沒兩樣
要這種Relax
唯有忍痛扮著過少資的生活

假如香港的鬧市有多些公園就好
台北和北京的街道也有很多坐的地方
逛街累了就可以休息
可惜咱們的地就只是讓給地產佬賣錢
說實在香港mou街的人應該比大陸多
我或許應組織一個「還我椅子協會」

4 則留言:

匿名 說...

以前mc cafe冇人去既時候都好安靜,又平,而家都冇lu.
銅鑼灣吹水,都幾困難,維園又多蚊又熱.如果唔係d長椅都不錯
想起新港和bitches那晚,那幾張園圈椅,雖然好像是it大財主拖捨出黎,但都幾難得
春花

匿名 說...

我都想加入呢個協會~
我地尋晚係TST行黎行去,飲飽食醉無能力再入cafe坐,沒戲可看,結果行到腳軟都搵唔到個可坐之處...

蘇菲 說...

所以我話香港既城市規劃師都好唔人道的
地鐵同九鐵咁多人爭位坐咪就係平時o係街冇得坐之嘛
唉,一講呢d就火!
個協會或者應該不時向會員提供街上免費椅子既資料

匿名 說...

銅鑼灣只有times square零星的椅子被人坐,最便宜的...就是去老麥...