8.7.05

像我這樣慢吞吞的人

或是因為忘記帶媽的開工利是
昨天首日開工也不見得很順利
well
我終究不能再打九方了
公司沒有九方
admin人話就算幫我買之後都會逼我學打速成/倉頡
我唯有龜速地以有限記憶完成兩篇稿
不過同事都很好
採主話:唔駛怕既,最初我地俾少d野你做,等你慢慢摸熟先啦
隔離位intern見我打得可憐
就睇住我篇手稿幫我打埋
另外一位intern同我分享打九方心得,並借埋佢本字典俾我
身旁仲有幾位舊同事+intern都叫我加油
well
唔講人地仲以為我係小妹妹
真係唔好意思話「其實我上年都o係財經做過」
雖然衷心感受到佢地好意
但就令我更覺自己冇用and不好意思

太耐冇寫過稿
感覺兩篇稿都唔太得
然後又諗

我可能真係唔適合做hard news
我個人咁慢
又真係冇乜news sense(即係尋日倫敦大爆炸我個心都好平靜,一d都唔意識到死左四十幾人係大件事,當然有熟人住o個頭就另計)
組織力又差
我係咪適合做攝記/副刊多d呀

第一日番工就係咁諗唔適合唔適合
真係唔得你死
唔知應該話係我好清楚自己
定還是我唔珍惜工作機會
又或我太早就否定自己
唯一知道既係我真的不太懂融入新環境
成廿歲人仲好似個bb咁
枉吳生仲話我獨立
諗番起我幼兒院第一日番學就狂喊
小三轉新學校後頭一星期都喊
小五第一次去wild camp又喊
中一同year 1就算冇喊都深深感受到未適應到
而番過幾份工都好似得連卡佛同Benetton兩份feel comfortable
難道我本身都係溫室裡的寶寶

今日會採訪科學館新展覽
我感到相當開心
因為係soft野呀


像我這樣的人
是否應該快快離開硬新聞系列
吳生話就算俾我做師奶都係三分鐘熱度
難度我真是如此任性+冇責任


後悔咁快就番工

2 則留言:

匿名 說...

d同事真係幾好喎!!!
咁你已經算好好彩喇!!!
我都成日思考自己究竟可以/適合做d咩,結果就係我現在重坐係屋企......
之前有個uncle比我睇左句野,係某名人講的,大致上係"一個經常思考?人就好像坐係風景單車上,前路看似無限風光,但經實沒有前行過"
現在總算踏出左第一步,適唔適合自己好似重言之尚早~~~又要講多個比喻....做工好似食"留連"咁,我話比你聽好食無用架,同樣我話比你聽唔好食都不用,因為要你自己食過先知頂唔頂得住,或者初時聞落好臭,食落你覺得好好呢!!!
覺唔覺我突然好positive,因為明天要見工,我要不停催眠自己......

蘇菲 說...

哈哈
唔該晒!
我都奇怪點解你突然咁積極架喇