9.6.05

Katie Melua

Katie Melua來港
成報娛樂版有派記者做半版訪問
可惜睇完成篇都淨係知幾樣同佢創作冇關既事:
1) 佢唔覺得自己似Norah Jones
2) 佢鄧Kylie患乳癌唔開心
3) 佢希望Michael Jackson單官司審訊公平
4) 佢對於Spice Girls重組消息感震撼
5) 佢覺得香港很有趣和充滿未來感
6) 佢愛上吃北京填鴨

唔知係個記者/編輯問題
竟然連最基本問題如「下張大碟幾時推出?」、「唱作歷程中深刻事?」、「最鐘意既歌?」or再簡單不過既「有冇欣賞既artists?」都冇問!!!
可以話反映到幾樣野:
1) 香港記者/編輯冇興趣知歌手音樂方面既事
2) 香港記者/編輯好有興趣知有關音樂既八卦事
3) 香港記者/編輯唔識野

我對音樂並不熟悉
(對Katie Melua既認識也只不過源於吳先生send來佢既歌
當刻覺得呢位細我一年既小姐把聲好倔強、有點鬱結味道and籠統一點的幾特別)
然而我知道有甚麼該問不該問
我覺得呢位記者既問法完全可以毫無問題地套用在香港藝人身上
但人地係英國唱作artist
俾番少少尊重
唔好等人地覺得你香港人視野好窄好冇
還有編輯的眼界也拜託擴闊一點好冇

未睇其他報章點報道
但專講音樂既mcb都執埋
仲可以點
有時話香港人聽歌窄
接受程度低
唔多唔少都係傳媒工業搞成

自己人踩自己人
又一次感到痛心

2 則留言:

匿名 說...

我突然諗起我舊年做幹線的時候
寫訪問稿??去去都係問
「歌曲風格」,「想同邊?人合作」,「大碟特色」咁..
其實唔係對音樂有乜?心得,只係覺得應該係問呢?,
不過香港歌手?講,識答呢?問題的又唔係咁多囉...答得最完整ge就係fir!!
不過呢,我又估未必全部係記者/編輯的問題
尋晚聽talk,都話報紙電影版/音樂版唔見得令人增加電影/音樂知識,真正喜歡的人會自己從別的地方找到資訊
始終主流報紙娛樂版係以符合大部份讀者興趣為標準的呢~
Linda

蘇菲 說...

都係不滿佢連普通問題都唔識問
所以諗番其實香港的唱作人唔係特別巴閉
只係同班puppet相比之下就好好多