21.4.05

相愛很難
相處更難

陶國璋說,談戀愛是個讓人更了解自己的過程
我說,我的確更明白自己,但明白的卻是自己的不好
這個自己好像比拍拖前的那個自己更差更劣

你說,不要緊

但這樣子自我感覺很差

有人拍拖後更發覺自己的優點嗎
還是每人也像我一樣

也許相愛很難 就難在其實雙方各有各寄望 怎麼辦
也許不愛不難 但如未成佛昇仙也會怕愛情前途黯淡

不知所謂時,望著燃燒的蠟燭,感覺很好

看來我這個天生感情用事的人
要不割下斷掌的手
要不上EQ班.
要不就乾脆出家
或者考試完結後就參透一下佛經吧

3 則留言:

匿名 說...

對啊~
我直情覺得自己是人家的負累,
而且比平時更似一堆負累......

匿名 說...

你細個一路聽張洪量
一路玩四驅車呢下真係好精神分裂!!
.
你-paris; 駱駝-new york; 我-london,
感覺都覺得幾match!
.
我拍拖後反而係學習點樣照顧別人,
同埋發覺我唔可以好似自己
想像得咁灑脫,
因為我真係好需要別人的照顧。
.
k

匿名 說...

春花:
極有同感!!!!!拍拖後自我形象唔知做咩低落左好多~!我仲以為得我係咁添,suppose係覺得自己成熟左架嘛

同埋我都係paris..會唔會我有少少唔準