11.4.05

怕狗 惟有放手

非常爛的一天

話說我的fotog project諗住影「手」
就是很簡單想影一些特別的人的手
原因是我很喜歡人的手

羅列了十個對象
先前影了兩個
今日打算影新填地街的工匠、香港仔的漁民和灣仔再興的斬料(燒味)師父
可惜最後全都告吹

下午三時我到達新填地街(即朗豪坊附近)
眼見街上靜英英
幾乎成條街都冇開
除左一樓一鳳
我不甘心
由新填地走到豉油街經廣東道再番番去碧街…
然而周圍都依然像個死城
除了有些嫖客出沒外
話晒都得我一位少女
難免心慌慌
部機又重
又幾近迷路
結果惟有放棄

到了第二站香港仔
在海濱公園找到targets—ja艇和賣鹹魚的阿婆(聽講以前都係船民)
靜心觀察一會後準備上前
然而鹹魚阿婆附近有隻狗o係度狂吠
雖然有闡攔住
但我平生最怕狗
萬一佢跳出黎點算….
惟有轉向另一位目標
成功同到ja艇阿婆搭訕
但佢話如果上艇仔影相要俾錢
錢唔係問題
但佢又話條艇係駛去大船(估計係魚船)
我怕萬一我影影下相佢唔開心佢就駛左我去大船點算
何況我又同佢言語不通
大船又好多黑狗…
惟有搵第二個試下
但唔係唔o岩影就係唔俾我影
漁民真係怕醜
打俾住鴨?洲的阿細求助
佢叫我朝早去漁市場影
唉…. 問題係那裡充滿惡狗…..
結果呢站亦係失敗

最後懷住一絲希望落再興
一心諗住我熟悉的灣仔唔會令我失望掛
點知
搭錯車搞到要o係新華書城落
由灣仔東走去近乎灣仔西
超累
終於見到世紀酒店
決定無論如何都要影到
雄心壯志走上前
不過
對唔住
再興星期日休息



結果揹住相機行了一整個下午
毫無收穫
問題應該係事前我未plan好
但狗的出現令我醒覺一件事
就係餘下想影的流浮山採蠔人同上水農夫都要拜拜
因為突然醒起流浮山有唔少狗
Gigi話上水撻田都唔差
唉……
點解我要怕狗
唔通present時話俾Stone知我影唔到因為我驚狗
唉……
真係要告別primary production了

1 則留言:

匿名 說...

你還要漁民嗎?
我識一個...

車干