30.6.07

關愛你個頭

「阿仔阿女, 暴雨, 做野事少, 安全事大, 一切小心!」

是日蘇小姐要幫手做高考放榜
晨早6時半起床
已收到教育新聞老細的短訊
想起去澳洲出trip前也收到自己老細的提醒小心短訊
ha~~~敝報真的很關愛

晚飯時 新聞同事自動幫你叫埋三文治
嘩 另一溫暖位

可能天主教學校慣了教學生事事感恩
讓我覺得 同事對你好
真的不是必然的

3 則留言:

匿名 說...

死啦..今日O係MSN個F.7受訪者嗌我...我仲同佢講話我太忙遲D傾呀... 可能佢想同我講成績呀...
.
我突然唸起,牙肉痛係唔可以食太熱同太涷的食物.. 即係粥,雪糕同西瓜等等都會刺激到的... 不過呢個消息看來是太遲了。食溫暖三文治就最O岩啦。

匿名 說...

蘇婆婆最近很多貨呀..
我也很想好好寫od呀

linda

蘇菲 說...

哈~k說的3樣我也有吃
現在還是好起來了
如果連這些都不能吃
我可能要吊鹽水了