9.9.05

仍然憤怒

隔了一天
依然憤怒
迪士尼公關話
唔好意思,你個訪問要求reject左, 因為唔屬於publicity個邊既topic list內
well
我只想問迪士尼點樣benefit本地演藝人員
橫睇掂睇都唔會講衰你間公司
我都做過pr
有咩理由有一ja topics限media問
不過對住一間咁既跨國企業
其實亦冇需要講理由

狂聽《他帶我去迪士尼》
覺得迪士尼仍然可以照去的
迪士尼產品也可以照買的
只時做這些動作時
實在有需要了解其背後的所作所為


還好有人明白

4 則留言:

getup_natalie 說...

我同陳軒軒都唔鍾意迪士尼
近日都成日數臭佢

匿名 說...

蘇小姐要憤怒時都真係好憤怒...
根本不只是迪士尼的問題
是整個國家的問題了
最唔gur係香港點解咁軟弱
sorry lor,我由頭到尾都覺得迪士尼係錦上添花,香港唔應該需要睇佢面色
呢幾個月各大傳媒夾埋應該受唔少迪士尼氣,好想佢地草埋一鋪過登晒出?,this is the power of media!!
我聞到大滷味(大老美)?除就想暈,見到宿舍d大大隻abc就想打人
還是吃多一點滷味算了
linda

林綸詩 說...

今日睇明報佢地訪問個ceo, 採訪手記都係度暗寸佢d態度

不開心請打給lam-lun-see熱線

蘇菲 說...

我覺得記者們應該組織個cell group平衡下
好似我d同事食飯時都勁數臭佢
或者呢個時候應該send個email同chi shing訴下