9.9.05

打爆你

近期的「打爆你」排行榜一定是迪士尼
好一間霸道的公司

專輯裡負責找三個個案
家庭和矛盾份子已有
獨欠經濟方面
想找迪士尼員工/同佢經濟上有關係的人
可惜這間公司太霸道
員工條約寫明唔俾你私下做訪問
遺者即抄
唔肯供名+相的情況底下真係做黎都無謂
又唔係台
冇個人企o係度講都唔valid
儘管識人係員工
但唔想害到人連工都冇埋

苦無對策之下
去左搵高飛伯伯
即幫高飛造鞋位陳師傅
尋日摸上門被當埸拒絕
但都問1083拎個電話先
今日打去竟然話係「羅富記」而唔係「陳富記」
大佬!係咪食粥食懞你!

死唔放手今日再去一次
希望能誠意打動先生

聽聞檔口收8:30pm
7:00pm去到
一路企係附近扮等人
等到8:00pm終於見收野走
點知真正走既時候已經係9:00pm!!!
即係我企左兩個鐘
問路遊客都經過三個
終於見準時機走上前問時
之前既驚都冇晒
咪坦白交待來意+求坉琱H話先算
交涉過程只需五分鐘
陳先陳太都好好人
但佢地亦好坦白咁話「同個邊簽左約唔方便講」
我好平靜地交低卡片就離開

只是行下行下
覺得好嬲
嬲到眼淚標出黎

唔明一間公司為何可以霸道自此
而家唔係問你商業秘密
你點解連個幫高飛做鞋既阿叔都要封口
而家又唔係問高飛著幾號鞋
唔係身有屎做咩要趕盡殺絕

覺得需要去大會堂附近平靜下
可是在月光底下在碼頭旁我只將嬲轉化為傷心
不是傷冬悲秋
真的不是
只是想起那次Ms Sin說,迪士尼現在像扮演著政府的角色
利用金錢來使這麼多員工遵守無理+無聊的規則
佢以為佢個套係法律

我呸!
為啥香港政府要讓這樣討厭的企業橫行無忌
為啥你有權奪去市民的知情權
為啥市民在你鋪天蓋地的宣傳下不能更全面地了解整件事
你憑什麼
就憑你獲得我這個月的「打爆你」排行榜首位
哼!

月光下流了很多傷心的痔祕n是在大會堂門外
得到藝術的安撫(超作狀的一句!)
Yea!秋天有熱情的拉丁藝術節
Target at古巴老婆婆+Tango+中英劇
(見到個焦媛今次做咩蜘蛛女,又想打爆人!)

沒有留言: