16.6.06

旁觀他人之痛苦

當幾乎每篇稿都寫得好睇的j都喊fok kum稿難寫時
可想而知那難度性
「你根本唔係好知自己講緊乜」

無他
要講解「廣義相對論」喎
又講下「量子力學」喎
身後的e聽教授解釋得一頭霧水
(註:上周蘇小姐訪問本港某著名科普作家時,問上同樣問題,人家說其一定義是「時空是彎曲的」,我想我當時樣子騙不了人,於是他問:「係咪唔明呀?哈...其實我都唔係好明......」但佢過去已經在科學館講過好多次相關既talk了)

這刻方才發現
教育新聞的6位同事(連採主)全是文科出身
大學唸物理的男編輯變了負責排偶像新聞的版
理科人立時變得好矜貴

前兩天還覺得傳媒對此過份緊張
不過當我老爸都曉得對細佬說:呢個咪fok kum囉,世界知名既物理學家黎架!
(重點係佢知道呢位係「物理學家」but not only「科學家」)
看來傳媒呢次鋪天蓋地報道都有d用
點都好過對巴士阿叔癡迷既低俗報道

1 則留言:

林綸詩 說...

我這個理科人做記者應該有優勢喎...哈哈, 話哂都多文科人做記者 (?) 昨天去看人拍飛車...反思了很多關於自己做電視/pa/導演..得閒要同你分享下 (同埋同同事傾了很多)

bingo, 我blog那個是希臘的窗外風景