2.6.06

新髮型

咳咳
終於理了個新髮型
是由year 1開始計劃+每次剪髮都被髮型師提議的曲髮
「你d頭髮天生luen luen地喎, 有冇考慮過電髮?」
有的 只是每一次都還沒有足夠心理準備

是的 我對人生很多事都很有主見
小如興趣和買衫,大如人生目標和交男友
我基本上都很清楚每一步該點行
唯獨把稀疏頭髮
除了從沒考慮過電負離子及染髮外
我一直沒有頭緒可以如何塑造
所以一個髮型keep了3年
即使這次電髮
也要給自己一周適應期
即旅行前一天超忙的情況下
也預留3小時電髮
好讓我適應了新髮型才回公司
幸好遇上不錯的髮型師-一個年約25,估計愛聽張震嶽,穿b+ab的不美但酷的女生
摸摸把頭髮
便送我一個頗滿意和不OL的曲髮造型

看上去如何呢
有點像《高朋滿座》裡的鄧上文

10 則留言:

匿名 說...

仲以為你會分享日本之旅添。
不過都總算o係見你之前知道你電左髮,
有個心理準備。

匿名 說...

u better see me on Sunday!!! >.<

舊年一起去六四, 記得嗎?

匿名 說...

我阿妹都成日suggest我電髮
但香港空氣已經很差
我怕我電完市面流動空氣更稀薄

linda

getup_natalie 說...

期待你的新造型..還有日本之旅

匿名 說...

SOphia

你記得我麻?

Bonnie :)

蘇菲 說...

yea, of course~
bonnie from ayp ma!
actually there r 2 girls on this comment list from marynoll too, haha
we r thinking of having ayp gathering in mid jun
hope can see u~

匿名 說...

Who is the other girl from mcs as well? DO i know her?
Yeah, I knew u guys are planning to have gathering from FLFO site...I'm afraid i haven't come back in mid-june...I'll be back in early august...
i also wana see u guys!

匿名 說...

wow! wanna see you new look.
i've straightened my hair... just for the sake of convenience in travelling.

匿名 說...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

匿名 說...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»