30.3.05

也懷舊

今日教懷舊
(教開書的阿湯真係教得幾好
又記得學生個名)
所以依家都聽番幾首Vivian的歌
就是我小學時候的偶像呀
上堂時春花問有邊個明星死左你一定會去拜
周慧敏我都會呀
話晒d yes cards仲o係度
不過慧敏唱歌真係幾唔好聽……

前幾日在家搵書
睇睇邊本o岩做Creative Writing project藍本
奇怪睇番Amoeba時再沒有「好好睇」的感覺
好像是有點難過
又有點解脫
難過是畢竟那曾經是我高中時的心愛讀物
至於解脫嘛
或者那時候的我不是真正的我
Amoeba其實也不是真的能反映我
我想那時我只是想成為與Amoeba關係的人
可能我在努力塑造自己
現在人也成形了
硬把自己歸入Amoeba一類
也有點勉強
不過當然喇
它對我的啟蒙
絕對不少於李雅韻老師對白先勇的啦

沒有留言: