24.3.05

圓廣band show

今晚圓廣有band show
雖然知道一峰會黎
但也沒想過去
下午林綸詩來電叫我去
思前想後決定都係留在宿聽佢CD就算
聽冇幾耐
發現都係掛住呢個男人
還是死死氣立即換衫飛奔出去
圓廣有很多人
見到陳偉超,張佬year 2的人,還有chi shing!
佢真係有入去睇!
後來林綸詩出黎陪我睇
佢兩位朋友又好好咁讓我地企前
但實在好唔喜歡張敬軒同周國賢d fans o係度嘈生晒
又舉牌又陪唱咁
喂 依家睇band show呀
你以為上左勁歌金曲呀?
不過學林綸話齋
好彩佢地唱先
等班不速之客快快離開
後來終於到一峰
唱左d我唔識既歌
咁我始終唔係band友嘛
我諗我都係喜歡佢acoustic一面多d
但頭帶cap帽(類似中旅社送o個d) 的一峰
成個小學生咁
真係好可愛
可惜個死人劇冇晒學生飛…

p.s. 我真的好唔鐘意o個d淨係顧住影相既人
我都鐘意影相
但當有成個人live咁o係你前面
你唔好好咁感受下現場氣氛
反而由得相片代替大腦進行記憶的工作
做乜呢?
真不解

沒有留言: