16.7.06

當藝術作為手段

忽然藝術
今時今日商場很多搞作
自從畢加索作品駕臨本港商場 而引起一陣藝術認知旋風後
勘稱全港最靠自由行生存的時代廣場又慧眼識英雄搞個朱銘雕塑展

自從04年到過朱銘美術館, 開始認識這位關心社會的有趣老人家的作品後
幾欣賞朱老師
所以當得知他的大批作品將出現本港時
難以掩住興奮
但為何是時代廣場
中七暑假在這裡做sales時已經知
呢個商場好靜
除了有個食通天、pageone同citysuper, 仲有咩好行?
尤其發現假日出現的大部分都是自由行時
對這個商場深感嫌惡
為什麼wharf唔揀集團旗下另一商場,即海港城?
點睇都係海港城更有氣質
我實在唔想黎睇作品的人, 係類似自由行一類, 抱住純觀光心態, 即係求其是但係咪都影住幾張相先, 完全冇理會作品究竟出自邊位手中,作品意涵又是什麼的人

晚上去了一趟
結果與我預料的相若

遊人很多
8成都在拍照
不少都是遊客
當我正專注地看作品時
一位o架婆為左衝黎作品前影合照而鬆我「掙」
一聲對唔住都冇
我唯有刻意同你作對
企定作品背後唔走
做你人肉佈景版
等你仲影得咁開心呀?
而呢班30歲以上的o架婆
竟然扮可愛少女擺出各種甫士
sorry囉 你真係襯唔起d作品囉

再講展覽配套
空間侷促的「朱銘檔案室」
求其擺幾張dung、媿本有關書籍同放映港台訪問朱銘的docu
就諗住叫做做左野
唔該啦 港台套野莫講話我已經睇過 我自己上網睇都得 駛鬼靠你

maybe i am too cynical
但係我真係唔希望 朱銘的作品只淪為遊人拍攝對象
而非引發人們對藝術有更多認識
更對商場以藝術作為marketing手段而感噁心
究竟香港人做野 可唔可以有心d做 係為件事好 而非為做而做?
咁樣香港只會被mode成愈來愈膚淺

諗起前排睇MegArt展覽
9成參觀人士都當展場係一個拍攝景點
後生的就扮cutie擺甫士
一家大細的直情當影家庭照
救命!
自從數碼機出現以後
香港人都係攝影發燒友
but that's really annoying
攝影於我來說
除了有紀事作用
更重要的還是作為藝術的一種

2 則留言:

匿名 說...

haha cynical and ego-centric baby~ calm down..

佢地真係當景點咁影架咋, 不過總好過無野去影~

我最鐘意四個人 (人系到)坐在廣場那個, 好襯cwb)

匿名 說...

我前老闆都話自己好cynical。可能你地會好夾。