8.11.05

大事件

對於敝報今天發生的事件
本人認為無論如何也該分享一下
話晒我工作的地方竟然登上各大電視台頭條

根據各大傳媒報道
敝報於今天1450接獲炸彈包裹
打開時發出聲響同有煙
雖然我同秘書小姐同屬一層
但我完全冇發覺
係直到3點零鐘
見有消防員同差佬陸續上黎
先知發生咩事
周圍同事可謂相當冷靜
仍然繼續手頭上的工作
至多都係望多靚仔消防員幾眼
只係我零舍興奮
感覺就如中學時走火警一樣
希望可以因而即刻放工
唔駛交稿

眼見不同制服的差人逐漸滲入敝公司
我聽到其中一個話「要call埋PTU黎」
wow
駛唔駛咁跨
這舉動相比同事緊張冇得去pantry斟水(因為被封鎖)尤甚於炸彈時
甚為好笑

到4點零5點有線新聞報道
全層樓幾十人圍住幾部電視
最近我o個部更吸引港聞+教育+美術+編輯+高層+我地o個組約40人圍住睇
wow~~~this is really amazing~~~
從未試過咁多人一齊睇一部電視
有港聞同事立即ja機影相

好笑位亦隨即開始:
1. 當見到pantry阿姐「x女士」被訪問時,講到事件發生經過, 全場人不禁爆笑
2. Grace陪左一位受驚同事去醫院, 鏡頭影到佢件衫, 豪哥(教育阿頭)即刻話「呢個咪係Grace」,而Grace阿媽即刻打黎
3. 封恐嚇信寫俾一位姓「金」既同事, 張波話冇呢個人, 港聞同事就話, 「係咪o個個人太耐冇睇報紙, 以為金庸仲o係度?」

接著亞線無線既新聞大家都繼續睇
最好笑係到8點左右
重案組madem同全層同事(約100多人)briefing
走埋去o個陣
聽到有人話「咁耐以黎都未試過咁多人圍咪一齊」
原來madem想安慰我地
佢話「…相信今日發生呢件事, 會令大家帶來『心魔』, 希望你地唔受件事影響, 繼續工作…(呢個時侯, fotog好職業病地舉機影相)…而我地警方亦會盡快破案…上次柴灣水塘命案, 都係我地破既….(大家好gap地拍手), 所以我地對今次有信心….」

離開時見到各電視台同報館既車都泊晒o係度
忍唔住gag笑

話晒我工作的地方
竟然發生了一件大事
令特首、保安局長、記協同大學教授都要講番幾句

當那麼遠變成這麼近, 旁觀者變成事件主角時
這班傳媒人除了冷靜/漠以外
作為其中一份子
很難不gag笑一聲

不過我也但願
三日後不會出什麼事

事實証明我阿媽真係唔睇新聞的
由事件開始到夜晚9點幾
佢要等我親口講先知

2 則留言:

匿名 說...

很有趣的一幕呀~尤其是madam briefing.
春花

匿名 說...

我見到敝台直播是次爆炸事件,明報員工出入都要登記,我o係度諗,會唔會影到妳。ke~