7.10.05

很壓抑

極度壓抑的蘇小姐要將所有屁放出來了……

為什麼要在我一個月最脆弱的一兩天如此拆磨人??
已經非常倦了整晚還要頭痛+肚痛+發惡夢被追斬??
一直到翌日早上

Ipod壞了成個月還未有時間去整
想番中大想了成個月
本打算今個短周番
但d野做極做唔完
開始出現一個吊詭
究竟係我做野慢定係工作愈來愈多??

好憎好憎好憎家中最自私又固執的某人
所以說我是最無辜的
那天跟珊傾完舒坦了一點
但結論是全家也要接受家庭輔導
我可以說我必定是家中最受壓的一個
救命
家人冇得揀
為何偏偏選中我
我的頭髮已經脫得夠兇了
著實沒有必要為我添再多煩惱
現在很討厭一些家庭非常健康而又懶不諳世事的人
快d同我去死
那些「好!有一日我就死俾你地睇」和「我好快就搬」從來只得個講字
最後這裡會是個很荒謬的家
大家都想走
就只你一個常喊走的人還留在這裡
I’m so exhausted

看過一個攝影project是有個人回到童年居住的地方
拿些有關物件拍個照
我現在也好想好想回到蝴蝶村
做個儀式也好

假如兩個月後我身在台灣
假如我一直也不用回來
那就非。常。好。

2 則留言:

匿名 說...

oo
我屋企已經個個心理變態,
無得marn。
你屋企仲有個細佬有得救,
佢o係你o既愛之下會好幸福的。
如果你想o係台灣stay,
可能做多幾年記者報台灣的報館都
未嘗無機會。
doris都識得有人去左中國時報做。

匿名 說...

我都好討厭人地家庭健康
雖然人家幸福唔係罪

好無奈
明知得呢個屋企
屋企人其實又好鍚自己
但係真係真係好唔想返去
我都有時好想一走了之

原來離家出走真係電視劇先做得到
像我這些好地地讀書升大學去exchange
根本就沒有演那種戲的本事吧

不是想潑冷水
台灣暫時避避很好
漫無目的遊蕩很好
要工作,要住下來
真的還是香港比較好

Linda