2.10.05

雞肋

雞肋的情況

家中兩老頭實在頑固得可以
總是不肯接受別人的意見
以為自己那套教仔方法完美無暇
但我畢竟是用家
不是更有say嗎

例一、減肥
10歲男孩約140cm高有著120磅的體重
減肥是無論如何也需要吧
可是他們偏偏深信奇跡會出現
好像我小五時同樣身高156但110磅
家族中人個個說我有potential變欣宜
但升了一級後沒有刻意去減卻開始變瘦了
直至現在的樣子
所以連葉國曦也深信奇跡同樣會發生在他身上
但少女的憂愁不是人人有的
荷爾蒙這回事又真的說不定
為甚麼要拿小朋友的健康來較非
儘管我不厭其煩地提醒減肥減肥減肥
兩老頭還當是耳邊風
一個繼續烹調味美的高脂食物(如豬腳)
一個帶仔出街食時就讓他盡情縱慾
下午茶餐的高油食品少不了
讓小葉生知道姐姐不在旁煩著不準吃這吃那是何等幸福的事
母子同心咁話

例二、做美勞
事情還相當新鮮
不過是今天的事而已
有人美勞要做隻立體飛機
相當不簡單
當然要向老豆求救
但老豆抱著要拿作品參展的心態
盡量將佢整到靚靚
卻不是教肥仔該怎麼做
結果自己完成8成
欲將最簡單的工序留給要交功課的人
這是愛的表現嗎
小朋友不懂做某件事你幫佢做埋
最後佢都未學懂
那麼他日又如何
唔識你係咪再幫佢整?
幫得佢幾多次?
任我在旁怎樣勸
這人還當是耳邊風

我這麼著緊是因為我都是從這種教法下走出來
我明白肥胖令我對自己的外表多麼自悲
甚至長大以後都未能對自己有太大的自信
我明白有些事一時三刻不用自己做不代表我一世都唔駛做
我這麼著緊是因為他現在年紀小你們已開始老
他日他長大了惡習隨身時你們卻可能離去
剩下我面對這個爛攤子
很現實的計算,我不否認

既然我說的都被當成是耳邊風
那不如放棄吧
好想好想搬出
最初沒有是因為家中還有個人要看管
既然兩老頭都這麼執意繼續自己的教法
我尤如管家婆的存在又為這個家添來這麼多噪音
不如離開吧
那我以後可甚麼都不管
繼續奉行我的個人主義
盡情享受獨居生活

有平租的地方介紹嗎

1 則留言:

匿名 說...

你忍心嗎?
得閒打俾我

唔得閒既話, 而家聽我講住幾句

我冇遇過你呢d情況, 而我又相信你既溝通能力 (應該同兩老傾解釋過吧)但是, 家人是冇得揀的, 所以其實係連揀放棄都唔得..你要支持落去...好似我爸爸咁, 他給我的童年也不愉快, 但真係要堅持唔憎佢...佢而家都好早d, 等左幾耐? 20年...但都唔係話變哂, 係改善左d d

有個修女見到有個細路被遺棄於戰火後的村落, 佢立即責怪天主點解可以俾咁既事情發生, 就好嬲咁帶走左個細路番去照顧. 天主就話, 我唔係咩都冇做到, 我做左你.

何況你仲係小葉生的親家姐...革命尚未成功, 同志仍需努力!