11.11.06

14個月
夠我對這地方動情
代表動作是 終於在電腦開了個公司的相片folder
我又願意讓工作融入生活多一點了

同事要離開
文教組難得8成人齊到杏花村飲茶
集齊新聞人和副刊人可不是易事呀
一來大家多外出做訪問
二來老細一向不跟我們食飯

從相中的男女比例看來(文教副刊沒有男生呢,教育新聞都係只得2位)
就知道我一直被女人包圍著

6 則留言:

匿名 說...

嘩,終於等到你寫blog,
我以為你唔到十二月都唔會蒲頭。
?
前左二果個就係叫你「蘇n fei」果個?
?
我都想去杏花村飲茶...

蘇菲 說...

我當然唔會願意同o個條友合照啦
席上唯一的男生係新聞同事來的
佢左面(穿paul frank那位)就係我老細喇

匿名 說...

我經常覺得
到我走的一日
也許不會跟任何一人影相

linda

林綸詩 說...

都幾多頭髮呀....

匿名 說...

......都幾多頭髮......嘩????...

Pongyu 說...

媽媽有很多長頭髮!