9.10.06

真矢的啟示

我想是
作為老師
應該有多點人生經歷才好
一畢業就教人點做人
有咩好教
何況而家班靚仔已不如當年純情

近年很有轉做小學教師的衝動
資深教育新聞同事話
敝報唔知係咪教師培訓所
咁鬼多人鍾意轉投教職

4 則留言:

匿名 說...

噢...你是說我的拉巴人生閱歷唔夠嗎?!
.
我而家苦惱緊究竟回來係咪真係教書,
始終做T.A.係體會唔到做老師o既辛苦,
可能做正式o既老師就會想死...

匿名 說...

有趣有趣..就正如我做左父母學堂之後, 教育家長的心, 做天下父母心之後, 扶助低層家庭的心, 都大大大大左好多

不過以事業來看, 還是想留在傳媒, 不過在傳媒裡也盡可能想想法子indirectly幫他們

近期還訪了聽障和學障的小朋友, 這世界真的很多不同的人, 大家其實都要很多了解和關心, 再談

匿名 說...

有趣有趣..就正如我做左父母學堂之後, 教育家長的心, 做天下父母心之後, 扶助低層家庭的心, 都大大大大左好多

不過以事業來看, 還是想留在傳媒, 不過在傳媒裡也盡可能想想法子indirectly幫他們

近期還訪了聽障和學障的小朋友, 這世界真的很多不同的人, 大家其實都要很多了解和關心, 再談

Kenneth Lee 說...

小學教育制度絕對不能稱上是好
但是做教師會比做報紙輕鬆一點點吧