9.2.06

......

即係咁
假如我對車完全冇興趣
你叫我去審/編有關車既稿
我會覺得好無聊
無論呢架車同O個架車性能或外型有咩分別
我都唔會覺得有價值報道
同樣地
如果你繼續keep住以港聞mindset去睇一本家長教師雜誌
除非有死人lum樓
唔係你唔會覺得家長所重視既野值得講
而我地永遠只係雞同鴨講
終於明白問題並非完全出在自己身上時
卻迫著承認
如此核心問題
實在唔輪到我改

執著是因為重視讀者
既然做既野只係為外星人
take it easy baby

還記得開始時確實承諾過要做好記者
因為我看到爸爸讀報時是如此認真,如此相信文字
天真的我會想
假如報道能幫為孩子問題焦急的家長
那不是很好嗎
由此自終
我不是想求其搵餐飯仔食
hea下hea下過日子的
所以我很尊重我的工作
老細常叫我放開點
不要給自己太大壓力,太有使命感
我還是蠢蠢地答, 我地係第四權嘛
就是當你明白你無法改變眼前的阻力時
很灰心
躍躍欲走
我曾改革一支莊
帶走一些問題
面對現狀
我改不了什麼


剛看到陳曉芝xanga這句,「要不是我喜歡這份工作,又倔強相信自己可以改善點甚麼、貢獻點甚麼,我早就離開。」咱們張佬人,都是如此笨笨的相信自己能改變一些事情嗎?是那個course教的?

2 則留言:

匿名 說...

我有諗過如果我讀其他科,會唔會冇咁笨...
不過唔笨都笨?..

堅持理想,堅持第四權不是笨
不過呢..在香港這種社會,在你想堅持一些甚麼之前,你先要得到一些東西
譬如,如果你在nadc仲做緊個member仔的時候,一日未到你上莊,有很多堅持都是唔valid的..
我自己諗,在傳媒由small potato做起,在改變到甚麼之前,鬥志會不會被磨光?所以我而家比較想儲錢先,有一日俾我發到達,我要自己出錢搞一個workshop/雜誌!
這樣是否更笨?
Linda

林綸詩 說...

我想蘇菲盼望的是對社會的一些責任, linda說的是一些自己理想的實踐...
我未真正踏出社會, 未有complete picture of 有幾多阻力
但我想我仍會很笨的去堅持, 即使毫不收效, 連堅持也沒試過, 枉過哦, 雖然可能會好快被磨平

很喜歡你最尾個句, 好像year2時linda也對我說過, 張佬人就是這樣, 總覺得自己改變到一點東西...hmmm 難道是mass com the潛意識灌輸了?