25.4.06

閃閃

在渡輪上採訪某劇團的海上戲劇教育遊
近距離看演員做戲
當時我看演員的眼光是閃亮的

忍不住跟*「勇敢之軒」分享(知道佛應該會表現得很鎮定和冷漠)
「我諗我真係屬於舞台架」
陳笑: 典型出自媽媽口中的說話

好想好想好想回到劇場
縱然知道藝術行政的工作完全不比記者舒服
甚或得到更少的尊重
明白自己應該適合
但相比起現職
後者接觸面還是較大

就如教主所說
3年大學生活過得太快樂
最後只招來更多懷緬的痛苦

在新亞劇社搞戲的日子
太難忘了

*陳小姐一人去了柬埔寨8日, 懷疑是拍「向世界出發」-陳軒軒揭開柬埔寨神秘面紗別傳。此人回港後未及分享途中遊歷, 只覺得自己好叻女, 好想人地讚佢勇敢, 故獎佢一個「勇敢之軒」(十足樓盤名)以作鼓勵

2 則留言:

匿名 說...

我不是劇場人
但我都覺得劇場人唔知點解對眼特閃

spotlight多雙眼敏感多眼水乎?
(對唔住,呢個位應該浪漫)

linda

匿名 說...

oh~ 我也不是太冷靜喇~
前陣子zuni、中樂團、小交、hk dance、中英都請人禾。
要加入應該不太難,行內人知道NADC係好
o野。
如果你都做藝術行政就好,可同你多多分享。